تحقیق درباره جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع ۲۵ ص

همه چیز در مورد تحقیق درباره جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع ۲۵ ص در ادامه خدمتتان عرض می شود

فایل تحقیق درباره جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع ۲۵ ص جهت دانلود آماده شده است

مشخصات فایل دانلودی:

عنوان دانلود: تحقیق درباره جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع ۲۵ ص

دسته بندی: جغرافیا

تگ (نشان):

فایل های مرتبط با موضوع تحقیق درباره جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع ۲۵ ص

در ادامه از داخل کادر زیر اقدام به دانلود و خرید فایل مذکور نمایید. فروشگاه های موجود معتبر بوده و پس از پرداخت وجه لینک دانلود ارائه خواهد شد. هنگام خرید ایمیل و شماره موبایل خود را جهت پشتیبانی وارد نمایید.

تحقیق درباره جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع ۲۵ ص

فرمت فایل: ورد – Word  
مرجع فایل – قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : ۲۵ جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع چكيده يكي از مطالبي كه در نام سازي براي محصولات كمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقيات در نام سازي مي‌باشد. در اين مقاله اهداف نام سازي، مسئوليت اجتماعي، عوامل موثر برخريد اخلاقي، نقص‌هاي مدل‌هاي نام سازي، ارتباط آن با شهرت شركت و ديدگاههاي مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقي تشريح شده…

f48.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *