عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند لوازم آرایشی (مورد مطالعه: سالن های زیبایی منتخب در نایری کنیا)/ ترجمه حسن فتحی

همه چیز در مورد عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند لوازم آرایشی (مورد مطالعه: سالن های زیبایی منتخب در نایری کنیا)/ ترجمه حسن فتحی در ادامه خدمتتان عرض می شود

فایل عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند لوازم آرایشی (مورد مطالعه: سالن های زیبایی منتخب در نایری کنیا)/ ترجمه حسن فتحی جهت دانلود آماده شده است

مشخصات فایل دانلودی:

عنوان دانلود: عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند لوازم آرایشی (مورد مطالعه: سالن های زیبایی منتخب در نایری کنیا)/ ترجمه حسن فتحی

دسته بندی: علوم اجتماعی

تگ (نشان):

فایل های مرتبط با موضوع عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند لوازم آرایشی (مورد مطالعه: سالن های زیبایی منتخب در نایری کنیا)/ ترجمه حسن فتحی

در ادامه از داخل کادر زیر اقدام به دانلود و خرید فایل مذکور نمایید. فروشگاه های موجود معتبر بوده و پس از پرداخت وجه لینک دانلود ارائه خواهد شد. هنگام خرید ایمیل و شماره موبایل خود را جهت پشتیبانی وارد نمایید.

عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند لوازم آرایشی (مورد مطالعه: سالن های زیبایی منتخب در نایری کنیا)/ ترجمه حسن فتحی

عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند لوازم آرایشی (مورد مطالعه: سالن های زیبایی منتخب در نایری کنیا)/ ترجمه حسن فتحی

مشخصات محصول:
نوع محصول: پرسشنامه
نوع فایل: Zip
موضوع: وفاداری به برند لوازم آرایشی
حوزه: مدیریت بازرگانی- تحقیقات بازاریابی
روش تحقیق: کمی
جامعه آماری: کنیا- شهر نایری
تعداد صفحات:  2/5 صفحه
تعداد سئوالها: ۳۷ سئوال
بخش اول: ویژگیهای جمعیتی (۵ سئوال بسته شامل: سن، وضعیت تأهل، تحصیلات، میانگین درآمد ماهیانه، دفعات خرید لوازم آرایشی)
بخش دوم: عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند:
۱-۲) اعتماد به برند (۵ سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از…

f48.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *