موضوع دانلود تحقیق در مورد فلسفه های مدیریت بازاریابی

همه چیز در مورد تحقیق در مورد فلسفه های مدیریت بازاریابی در ادامه خدمتتان عرض می شود

فایل تحقیق در مورد فلسفه های مدیریت بازاریابی جهت دانلود آماده شده است

مشخصات فایل دانلودی:

عنوان دانلود: تحقیق در مورد فلسفه های مدیریت بازاریابی

دسته بندی: علوم انسانی

تگ (نشان): فایل سل, فروشگاه فایل, مقاله, تحقیق, مدیریت بازاریابی

فایل های مرتبط با موضوع تحقیق در مورد فلسفه های مدیریت بازاریابی

در ادامه از داخل کادر زیر اقدام به دانلود و خرید فایل مذکور نمایید. فروشگاه های موجود معتبر بوده و پس از پرداخت وجه لینک دانلود ارائه خواهد شد. هنگام خرید ایمیل و شماره موبایل خود را جهت پشتیبانی وارد نمایید.


۲۳ صفحه word|فونت tahoma سايز ۱۴| قابل اجرا در آفيس ۲۰۰۷ و نسخه هاي جديدتر|قابل ويرايش و آماده چاپ بخشي از تحقيق ديدگاه فروش (Selling Concept):   بسياري از سازمانها به ديدگاه فروش توجه مي كنند و آن بدين معني است كه اگرسازمان تلاش وسيع و گسترده در امر فروش و افزايش آن انجام ندهد محصولات شركت فروش نخواهد رفت. در مرحله عمل، اين ديدگاه را در مورد كالاي ناخواسته به كار مي برند، يعني كالائي كه خريدار به فكر خريد آن نمي افتد، مثل بيمه، دست اندركاران صنايع بايد بتوانند خريداران احتمالي را شناسايي كنند و محصولات خود را بفروش برسانند . بسياري از شركت ها، هنگامي كه با مازاد ظرفيت رو به رو هستند از ديدگاه فروش استفاده مي كنند. هدف آنها فروش چيزهايي است كه ساخته اند و نه ساخت چيزهايي كه خواست بازار است . در اينجا فروش نقش اساسي دارد و رضايت مشتري در مرتبه دوم اهميت است. اين ديدگاه بر ايجاد فروش و انجام گرفتن معامله و نه ايجاد رابطه بلند مدت و سودآور با مشتري متكي است. ديدگاه فروش بر اين فرضيات استوار است كه اگر مشتري تشويق به خريد محصول شود آن را دوست خواهد داشت. در مورد خريدار …

f48.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *