پاورپوینت تمرینات شکم و پهلو,پاورپوینت تمرینات شکم ,پاورپوینت تمرینات پهلو,

دانلود محصول پاورپوینت کارگاه آموزشی تمرینات شکم و پهلو با کد فروش ۱۹۷۱۶۵۱

پاورپوینت کارگاه آموزشی تمرینات شکم و پهلو ۴۷اسلایدهمراه باتصویر نکاتی درباره اصول تمرینات شکم و پهلو:  شما باید در اجرا تمرینات شکم ، اصل اضافه بار را که شامل مواردی همچون تعداد جلسات تمرین ، شدت تمرین ، زمان تمرین و نحوه اجرا را رعایت کنید . در کلاسهایی که بر روی عضلات کور کار میکند ، باید پروتکل تمرینی بر مبنا دسته بندی زیر تنظیم شود : ۱ – کلاسی که در محدوده چربی سوزی کار میکند – 60 تا ۷۰% حداکثر ضربان قلب ۲ – کلاسی که در محدوده هوازی یا استقامتی کار میکند – ۷۰ تا ۸۰ % حداکثر ضربان قلب ۳ – کلاسی که در محدوده بی هوازی کار میکند – 80 تا ۹۰% حداکثر ضربان قلب   برنامه یک جلسه تمرین باید از قبل طبق موارد زیر طراحی شده باشد : ۱ – برای گرم کردن باید از تمرینات خوابیده به پشت و  ریتم آرام استفاده کرد . ۲ – انتخاب یکسری حرکاتی ایستاده و ادغام حرکات بالاتنه و پایین تنه با هم ۳ – انتخاب یکسری از حرکات ایستاده که باسن و پاها همزمان درگیر باشند ۴ – انتخاب یکسری حرکات چرخشی و مورب ۵ – انتخاب یکسری حرکاتی که بر روی عضلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *